Систем за управљање документима је скуп рачунарских програма који се користе за складиштење електронских докумената и скенираних папирних докумената, као и за праћење докумената кроз њихов животни циклус. Електротехнички факултет у Београду је реализатор пројекта "Систем за управљање документима у Министарству за телекомуникације и информатичко друштво".
Имплементација система за управљање документима је базирана на водећој платформи отвореног кода за системе за управљање документима - Alfresco.
Систем је имплементиран као Веб апликација - "танки" клијент и омогућава једноставан приступ са било које локације, са било ког оперативног система. Подржава рад са свим типовима докумената и обухвата интегрисане технике заштите садржаја, као и аутоматизоване процедуре за прављење резервних копија података. Преведен је и локализован на српски језик, а прати га и комплетно корисничко упутство на српском језику, како за крајње кориснике система, тако и за администраторе система.
Функционалности система обухватају:
Пројекат система за управљање документима у Министарству за телекомуникације и информатичко друштво је обухватио:
Имплементација пројектованог решења је обухватила:
Прочитајте више о систему за управљање документима Алфреско на сајту Управе за дигиталну агенду.